--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Saturday, July 31, 2004


خداحافظي خودم را تکذيب مي کنم
_______________
ف.م.سخن

مسئولان محترم وب لاگ گروهي فانوس

به دنبال انتشار مقاله ي "خداحافظي ديني، حداحافظي لاييک" در آن سايت محترم، و ايجاد تشويش در اذهان عمومي وب لاگ نويسان، اينجانب ف.م.سخن هر گونه فوت ناگهاني در اثر سکته ي قلبي يا افراط در مشروب خواري يا زير ماشين رفتن در اوايل شب يا خوردن داروي نظافت يا برخورد با شي سخت، و يا خداحافظي زودرس را به شدت تکذيب کرده از مسئولان آن سايت محترم درخواست مي کنم طبق قانون مطبوعات مصوب سال 1305 شمسي و قانون تامين امنيت مردم در مقابل اشرار مصوب سال 1312 و قانون حمايت از حقوق قلم سازان و قلم تراشان مصوب سال 1297 شمسي، اين تکذيبيه را با همان فونت و در همان صفحه و ستون منتشر کنند. بديهي است در صورت عدم انتشار اين تکذيبيه نگارنده حق خود را براي شکايت نزد قاضي مرتضوي و تقاضاي فيلتر کردن آن سايت طبق پيش نويس قانون جرايم رايانه اي مصوب سال 1383 محفوظ خواهد داشت.

سرويس دهندگان محترم weblogs.us ظاهرا مدتي است که تحت تاثير تهديدات قوه ي قضاييه ايران دچار مشکل فني شده اند و امکان پابليش کردن پست هاي جديد براي فارسي نويسان وجود ندارد (الهي جز جگر بزني مرتضوي، الهي به خاک سياه بنشيني مرتضوي، الهي...).

اينجانب اعلام مي کنم که همچنان در عرصه ي قلم تاخت و تاز و گرد و خاک خواهم کرد و تا آخرين قطره ي جوهر خودنويس خود خواهم نوشت. اينجانب مانند علي دايي اعلام مي کنم که هر وقت عشقم کشيد ميدان را ترک خواهم کرد و مقالات و کامنت هاي مخالف فقط باعث افزايش تلاش و انگيزه ي من در "يکي بزني دو تا مي خوري" خواهد شد. اينجانب اعلام مي کنم که هنوز مانند درخشان و شکراللهي دچار کار هاي متعفن نشده ام و خانواده ي زنم کماکان نزد من هستند و به دليل محدوديت هاي فني و تغيير نرم افزار وب لاگم تعطيل نشده است.

اينجانب به منظور نشان دادن صداقت خود، اولين بخش از "پا تو کفش وب لاگ نويسان" را که جهت انتشار در وب لاگ خودم نوشته بودم و در صف انتشار قرار دارد، در اختيار مسئولان سايت محترم فانوس قرار مي دهم تا آن را ذيل اين تکذيبيه منتشر کنند. اينجانب در همين جا دريافت هرگونه وجه از مسئولان سايت فانوس را که اخيرا باز يک چمدان پر از دلار از سيا گرفته اند و س.ع.دشمن شناس را با بوي اسکناس هاي صد دلاري زنده کرده اند تکذيب مي کنم. به مسئولان سايت فانوس هم در همين جا هشدار مي دهم که ضيا آتاباي در به در به دنبال آن چمدان است و بهتر است مراقب خودشان باشند.

با احترامات فائقه
ف.م.سخن

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى