--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Monday, August 16, 2004


خبرهای دیگری از المپیک و آرش میراسماعیلی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آليوس ماکسيموس

از جایی که بحثی بین دوستان و خوانندگان وبلاگ در مورد عدم حضور آرش میراسماعیلی در مقابل حریف اسراییلی درگرفت؛ نکاتی را به بحث های قبلی اضافه می کنم! از دوستانی که در جریان بحث ها نبودند خواهش می کنم به پست های قبلی مراجعه کنند.
1) برای شروع به این مطلب از قول پارسا که نظر شخصی منهم هست اشاره می‌کنم: «انديشه المپيک جز بر مبناى دوستى ميان ملت ها بنا نشده است. نه سياست نه نژاد نه دين نه قدرت هيچکدام نميتواند موجب جدايى بين نوع انسان شود.» فکر کنم در مورد فلسفه المپیک همه با هم موافق باشیم؛ رقابت بین انسان‌ها فارغ از رنگ و نژاد و مذهب.
2) چیزی که رسما بعنوان علت عدم حضور آرش میراسماعیلی در مقابل حریف اسراییلی عنوان شد؛ اضافه وزن او و نرسیدن به سر وزن بود. پس از اعلام اولیه در مورد تصمیم آرش در عدم روبرویی با حریف اسراییلی بخاطر حمایت از آرمان مردم فلسطین؛ رییس فدراسیون جودوی کشورمان پس از جلسه‌‌ای که با دیگر مسوولان داشت؛ اعلام کرد که برخلاف اعلام قبلی وی با حریف اسراییلی مسابقه خواهد داد! (پس این فرضیه دوستانی که اعتقاد دارند با این کار ما پیامی به مردم جهان دادیم منتفی می‌شود؛ نه سانسور صهیونیزمی در کار بود نه چیز دیگر!). پس از اعلام درخشان در مورد حضور میراسماعیلی در مقابل حریف اسراییلی؛ ناگهان قهرمان 2 دوره مسابقات جهانی با وجود تمرین و آمادگی حضور در مسابقات؛ در روز وزن کشی 2 کیلو اضافه وزن پیدا کرد! (حتما کلی آب خورده و دست به آب هم نرفته!)
3)دیروز کمیته اجرایی فدراسیون بین المللی جودو جلسه ای تشکیل داد تا در مورد عدم حضور میراسماعیلی و احتمال اعمال تحریم علیه ایران تصمیم گیری کند که به علت نرسیدن به یک نظر واحد این تصمیم‌گیری به امروز موکول شد.
4) حریف اسراییلی میراسماعیلی در دور دوم مقابل یک حریف مسلمان از الجزایر شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.
5)حریف اسراییلی میراسماعیلی در مورد او گفت: "من برای او متاسفم چون احساس یک ورزشکار را درک میکنم؛ آنها قلب آرش را شکستند و او را مجبور به عدم شرکت در مسابقه کردند. او ورزشکار خوبی است و قادر بود که مدال طلای این وزن را کسب کند!"
6) شورای ارزشی شهر تهران اعلام کرد که یک ورزشگاه را به نام آرش میراسماعیلی می‌کند!
خواهش میکنم دوستانی که با این عدم حضور موافق بودند دوباره نظرشان را با در نظر گرفتن علت رسمی عدم حضور آرش بیان کنند!
در حاشیه و بی ربط به موضوع: همانطور که دوستان دیدند تیم های کره شمالی و کره جنوبی در قالب یک تیم با نام کره؛ با دو پرچم دار (یکی از کره شمالی و یکی از کره جنوبی) و دست در دست هم در مراسم افتتاحیه شرکت کردند. به نظر شما این پیام زیباتره یا پیام ما که اضافه وزن پرچمدار کشورمون بود؟!

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى