--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Tuesday, August 24, 2004


MIT OpenCourseWare
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آليوس ماکسيموس


قریب 5 سال است که دانشگاه ام آی تی در طی پروژه‌ای قصد دارد تمام منابع و واحدهای ارایه شده در این دانشگاه را به صورت مجانی و قابل جستجو در شبکه اینترنت قرار دهد؛ با این عقیده که عمومی کردن دانش درهای جدیدی به روی بشریت باز می‌کند. تا کنونMIT OCW منبعی وسیع از واحدهای این دانشگاه (graduate and undergraduate courses) بر روی اینترنت منتشر کرده که شامل برنامه درسی؛ جزوه‌های کلاسی (lecture notes)؛ تقویم کلاسی؛ سوالات امتحانی قبل و حتی ویدیوهای درسی از 701 واحد این دانشگاه است؛ که تا سال 2008 به مجموعه‌ای شامل 2000 واحد درسی خواهد رسید.
اکثر مطالب بصورت فایل پی‌ دی اف بر روی این سایت موجود است و همه می‌توانند از این منابع بصورت رایگان استفاده کنند. مطالب بصورت طبقه‌بندی شده بر حسب دپارتمان‌های مختلف موجود است. دوستان سری به این منبع با ارزش بزنید.


 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى