--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Monday, September 20, 2004


"من هم "امروز" م "
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کودک گستاخ

گیرم که در باورتان به خاک نشته ام و از ضربه های تبرهاتان زخم دارم !
باریشه چه می کنید ؟
گیرم که بنشسته در پس این بام ، پرنده ای به کمین ، پرواز را علامت ممنوع می زنید !
با جوجه های نشسته در آشیانه چه می کنید ؟
گیرم که می زنید ، گیرم که می کشید ، گیرم که می برید !
با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید ؟
در اعتراض به 25 سال توهین ، تحقیر ، شکنجه ، محرومیت ، زندان ، توقیف روزنامه هایمان ، شهادت عزیزانمان ، حاکمان سفاکمان .... ؛ .... در اعتراض به همه چیز ... امروز متحد میشویم ؛ سرود یار دبستانی مان را یکبار دیگر با هم فریاد می زنیم ؛
يار دبستانی من با من و همراه منی چوب الف بر سر ما
بغض من و آه منی
حک شده اسم من و تو رو تن اين تخته سياه
ترکه بيداد و ستم مونده هنوز رو تن ما
دشت بی فرهنگی ما هرز تموم علفاش
خوب اگه خوب بد اگه بد
مرده دلای آدماش
دست منو تو بايد اين پرده ها رو پاره کنه
کی می تونه جز من و تو درد ما رو چاره کنه
يار دبستانی من با من و همراه منی چوب الف بر سر ما
بغض من و آه منی
قرار گذاشته ایم که همه "امروز" باشیم . و امروز همه "امروز"یم . به پیشنهاد "مدیار" نام وبلاگم رو برای یکروز بطور سمبولیک "امروز" گذاشتم . و به پیشنهاد "حسین درخشان" و طبق قرارهای وبلاگیمان هر کس به سلیقه خود مطلبی از سایت "امروز" رو تو وبلاگش کپی می کنه ...... ادامه مطلب تو وبلاگ خودم

ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم .

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى