--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Wednesday, September 08, 2004


خبری کوتاه در مورد گروگانگیری در روسیه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آليوس ماکسيموس

توضيح: اين متن امروز صبح نوشته شد، ولي به علت مشكل فني بلاگر پابليش آن به تاخير افتاد.

روز گذشته شبکه تلویزیونی NTV روسیه فیلم ویدیویی تکان‌دهنده‌ای از داخل سالن ورزشی (قبل از انفجار) که گروگان‌گیرها اکثر گروگان‌ها را در آن نگاه داشته بودند نشان داد. این شبکه هیچ توضیحی در مورد چگونگی به دست آوردن این ویدیو نداده است. این فیلم که گویا توسط گروگان‌گیرها ضبط شده و توسط بازرس‌های روس پیدا شده؛ نشان می‌دهد که در گروگان‌ها در کنار هم در سالن نشسته‌اند در حالیکه در اطراف آنها و آویخته به سقف سالن مواد منفجره و سیم‌کشی دیده می‌شود. در صحنه‌ای از ویدیو نیز یکی از گروگان‌گیرهای زن دیده می‌شود که احتمال می‌رود از بیوه‌های سیاه (Black widows) باشد که در جنگ همسر و فرزندان خود را از دست داده است. این فیلم دقیقا در مکانی گرفته شده که بیشتر تلفات در اثر انفجار و فروریختن سقف ایجاد شده.شاید تکان‌دهنده‌ترین صحنه این ویدیو صحنه‌ایست که یکی از گروگان‌گیران اشاره به پوتین خود می‌کند که بر روی یک بمب آماده انفجار قرار دارد؛ درست در کنار این فرد کودکی شاید 8 ساله نشسته و با هراس به این صحنه می‌نگرد. اين ویدیو گوشه‌ای از لحظات سختی که گروگان‌ها کشيده‌اند را نشان مى‌دهد. هنوز خیلی از قربانیان حادثه شناسایی نشده‌اند.
خبر بی بی سی در مورد این ويديو ؛ (Real player ) لینک دیدن فیلم .

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى