--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Monday, September 20, 2004


هر روزتان امروز ، امروزتان پيروز

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پارسا صائبى

نوروز است. همه جا امروز است. همه دوستان امروزى بيرق امروز بر سر در وبلاگهايشان زده اند. روز باشکوهى است. شک نکنيد که استبداد از اين کار ما در خشم و استيصال است. راه پيدا شد. بر بام سراى اين مرز و بوم سپيده در حال دميدن است. امروز روز مبارزه با دستگاه سانسور استبداد دينى است. همه با هم هستيم و همه يک هدف داريم. همه يک چيز مى گوييم و يک هدف را تا جان و توان داريم دنبال مى کنيم.
در چار گوشه اين کره خاکى هر يک از ما بعد از چند ساعت مبارزه با سانسور، پست نگهبانى را به برادر ديگرمان، هموطن آزاديخواهمان، مبارز امروزى مسالمت جو و دشمن جهل و تاريکى و استبداد دينى و خشونت مى سپاريم و اميدوارانه به انتظار فردا مى نشينيم. فردا خواهد آمد. ما همه با هم متحديم. ما همه راه سخت و صعب و دشوار آزادى را گام به گام با هم خواهيم پيمود و تا توان در بدن داريم با هم همپيمان ميشويم که با جهل و خرافه و سانسور و خودمحورى و مماشات مبارزه کنيم.
امروز همه جاى زمين روز است. فردا زمين در اعتدال خواهد بود و پس فردا مهر خواهد آمد.
هر روزتان امروز ، امروزتان پيروز!

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى