--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Tuesday, September 28, 2004


"نامه ای برای هخا"
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کودکي گستاخ و بازيگوش


با کسب اجازه از استاد نبوی ؛
همانطور که در جریان هستید ، از چند ماه پیش یک "گاردین" فداکار برای نجات ایران از حکومت ملاها اعلام آمادگی کرده و این شخص کسی نیست جز "دکتر فتح الله اهورا پیروز خالقی یزدی" که البته با اسم "آیت الله روح الله الموسوی الخمینی" اشتباه نگیرید !
این آقای محترم که لقب "هخا" رو برای خودشون انتخاب کردن (باز هم عرض کنم با لقب "امام" اشتباه نگیرید) طبق فرمایش خودشون روز دهم مهرماه با چند فروند هواپیمای اختصاصی به همراه هوادارانش وارد فرودگاه مهرآباد خواهد شد و ایران را از شر حکومت ملاها نجات خواهد داد و به پشتوانه همین ملت مشت به دهان این حکومت خواهد زد و به پشتوانه همین ملت رفراندوم برگزار خواهد کرد .
از آنجا که یکی از چهره های سیاسی ممتاز کشورمان (استاد ابراهیم نبوی) در چند نوشته اخیرش قضیه رو جدی گرفته و برای همکاری با جناب "هخا" اعلام آمادگی فرموده اند ؛ ما هم قضیه رو جدی می گیریم (حتما یه خبرایی هست!) و اعلام همکاری خود را برای نجات ایران از حکومت ملاها از طریق همین وبلاگ به عرض ایشان می رسونیم .
ولی از آنجا که مشغله کاری و فکری جناب "هخا" پس از روز دهم مهرماه بسیار زیاد خواهد بود و شاید فرصت شنیدن حرفهای ما رو نداشته باشند ! و در راسستای اعلام آمادگی دوباره خودم با ایشان ، لازم دونستم با توجه به دوری چند ساله ایشان از کشور و طبعا کمی ناآگاهی از مسائل (به ایشان برنخورد !؟) ، گوشه هایی از مشکلات "پیش" رو و "پشت رو" ی کشورمان و کمی هم پیشنهاد برای ادارا آینده کشور ، خدمت جناب "هخا" عرض کنم شاید که رهگشا باشد !!؟
پانوشت : هیچ اولویتی در طرح پیشنهادها وجود ندارد!
1 – جناب "هخا" همانطور که مستحضرید ؛ 25 سال پیش هم شخصی بنام "خمینی" برای نجات ایران از حکومت شاهنشاهی وارد ایران شد ، شعاری که "خمینی" برای فریب ملت ایران انتخاب کرده بود "مذهب" بود و بعدها آنچنان بلایی بر سر مذهب آورد که یزید هم نتوانسته بود ؛ شما هم با شعاری با مضمون : "احیای تاریخ پرشکوه ایران باستان" وارد ایران خواهید شد (!!؟) ، با توجه به تجربه ای که اکنون بدست آورده ایم ، قبلا از شما خواهشمندیم با گذشته پر افتخار ایران کاری نداشته باشید . دلخوشی مان به همین یک مورد است .
2 – سخنرانی در محل بهشت زهرا از طرف "خمینی" ، برای ملت ایران تأثیرات بسیار ناگواری داشت ، بوی خون به مذاق آقا خوش آمده بود و از طرفی گورستان بهشت زهرا هم آباد به نظر نمی رسید (!!) ؛ در روزها و سالهای بعد ، با فرمان قتل عام گسترده جوانان وطن (در جبهه جنگ ، بکمک صدام و در داخل کشور ، بکمک کمیته انقلاب اسلامی) ، ایشان ضمن استشمام بوی دل انگیز خون ، قبرستان های زیادی را در ایران آباد و دایر کردند که خدمتی بود از طرف ایشان برای عمران و آبادانی بیابانهای کشور . قبلا از شما خواهشمنم اگر قصد دارید به عنوان همدردی با زندانیان سیاسی ؛ اولین سخنرانی خود را آنجا برگزار نمائید ؛ لطفا از این تصمیم منصرف شوید . چون با توجه به همان تجارب تلخ گذشته مان ، می ترسیم .! در ضمن ، زندان بر خلاف گورستان ، هزینه های جانبی دیگر مثل خوراک و پوشاک زندانیان دارد و نمی توان روی مسائلی مثل "اعتصاب غذای زندانیان" هم حساب باز کرد .
3 – جناب آقای "هخا" خواهشمند است در اولین فرصت پس از ورودتان حکومت ملاها را سرنگون کنید و اجازه ندهید تا این عمل مقدس ده روز طول بکشد . زیرا در اینصورت ملت مجبور است بار سنگین مالی مراسم های مربوط به "دههء ...؟" را از جیب خالی خودش تقبل نماید . تا همین جا هم ده روز از مهرماه گذشته است و ممکن است در سالهای بعد مراسم بازگشایی مدارس را با تأخیر مواجه کند!!
4 – جناب آقای "هخا" همانطور که باید در جریان باشید "مجلس غیر مردمی هفتم" اخیرا طرحی را به تصویب رسانده که براساس آن "دولت آقای خاتمی" باید برای انعقاد هر قرار داد خارجی از مجلس کسب تکلیف کند . با توجه به اینکه این طرح با هیچ عقل و منطقی سازگار نیست و از آنجا که بیم آن می رود چنین طرح هایی در آینده هم از طرف چنین مجلسی به تصویب برسد ، خواهشمند است در اولین فرصت و بدون انجام رفراندوم درِ این مجلس را تخته کنید . قبلا متشکرم .
5 – به گفته "دکتر حسین شریعتمداری" جامعه شناس و مدیر مسئول روزنامه کیهان اکثر ناهنجاری های اجتماعی کشور و از جمله فجایعی مثل "جنایت پاکدشت" دلیلش نه سیستم ضعیف امنیتی و نه فقر اقتصادی جامعه ؛ بلکه فرهنگ سازی غلط وزارت ارشاد مثلا در مورد اعطای جایزه به هنرمندان سینمای قبل از انقلاب در مراسم جشن خانه سینما ست . بر طبق این نظریه کارشناسی از شما خواهش می کنیم قبل از هر اقدامی برای برقراری امنیت ، به مشکلات فرهنگی و بخصوص مسایل وزارت ارشاد رسیدگی کنید . لطفا .
6 – جناب "هخا" ما ملت ایران حق خود را برای هرگونه استفاده ای از انرژی هسته ای (مخصوصا بمب اتمی) (بعنوان سلاح پیشگیرانه) محفوظ می داریم ولی به دلیل عدم صلاحیت حکومت ملاها تاکنون از این حق خود صرفنظر کرده بودیم . ولی حالا از شما درخواست داریم با استفاده از نفوذ خود در گروه "گاردین"ها (که بقول خودتان ، دنیا زیر نظر آنها اداره می شود) هر چه زودتر امکان دستیابی ایران را به انرژی هسته ای فراهم نمایید .
7 – و در پایان هم ، "جناب هخا" ! یک مشکل خصوصی (که البته مشکل خیلی های دیگر هم هست) را با شما در میان می گذارم . لطفا فکری برای مشکل سربازی و بیکاری جوانان هم داشته باشید . نیروی آماده به خدمت در این کشور ، آنقدر زیاد است که با این وضع فعلی هر جوانی باید حدود چهار ماه از جوانی اش را پشت خط سربازی بماند ! مشکل کنکور و بیکاری هم بماند . اگر فکری برای این مشکل (مثلا کاهش مدت سربازی) بفرمایید ، آنوقت چه شـــــود !!؟؟

جناب هخا ! مشکلات ، بسی بیش از اینهاست ؛ در فرصتی دیگر گوشه ای دیگر از مشکلات را بازگو می کنم . فعلا بسـٌـــه .

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى