--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Wednesday, September 22, 2004


زنده باد اتحاد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سحر


توضيح سردبير: اين مطلب براي ديروز صبح نوشته شده بود منتها بعلت مشکلات فونت پابليش آن به الان موکول شد!

دو سه روزي بود که به هيچ وبلاگي سر نزده بودم تا اينکه ديروز گفتم يه سري به وبلاگ
دوستام بزنم ؛ چند تا آدرس مختلف رو تايپ کردم و منتظر موندم تا بالا بيان ( آخه نيست که روي کارت اينترنت من نوشته شده : سرعت ۵۶ واسه همين اينقدر صفحه ها زود بالا ميان!) بايد مي ديديد که چقدر تعجب کردم وقتي ديدم چهار پنج تا از وبلاگها اسمشون رو عوض کردن و اسم امروز رو انتخاب کردن. خلاصه يه کمي طول کشيد تا من با آي کيو زير نودم تونستم بفهمم اوضاع از چه قراره و چي به چيه.
پارسا در باره‌ي اين اقدام جمله‌ي زيبايي نوشته بود: ((بنده هم چون خيلى از دوستان از اين اقدام حمايت ميکنم. هر چند اينجانب نيز از اصلاح طلبان حکومتى دل خوشى ندارم.))
اين جمله يعني اتحاد در هدف و در دنيايي پر فرقه که حتي دو نفر هم‌عقيده نمي‌شه پيدا کرد تنها راه رسيدن به هدف همينه و من هم از جمله‌ي پارسا استفاده مي‌کنم و مي‌گم :بنده هم چون خيلى از دوستان از اين اقدام حمايت ميکنم. هر چند اينجانب از اصلاح‌طلبان حکومتي کوچکترين دلخوشي ندارم .
در ضمن وبلاگ‌نويساني که به دليل مخالفت با اصلاح‌طلبان تن به اين وحدت ضروري نمي‌دهند بايد بدانند که کساني که امروز متحدند ((امروزي )) اند و کساني که با امروزيان نيستند بدون شک (( مرتضوي )) اند .

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى