--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Tuesday, October 26, 2004


قوه‏ي قضاييه، حقوق شهروندي و پاكدشت!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
رحيم مخكوك

1) چهره‎ي جديد كمدي قوه‏ي قضاييه و يا همان سخن‎گوي اين قوه (آقاي كريمي راد) به نظر مي‎رسد مثل پيشينيان خود خيلي پررو نباشد! همين چند دقيقه قبل بود كه در برابر سؤال مجري اخبار راديو، اعلام كرد كه هم‏كاران ما در قوه‎ي قضاييه در ماجراي قتل‎هاي پاك‎دشت خداي ناكرده!!! عمل خلاف قانون انجام نداده‏اند و مسامحه نكرده‏اند و با اين وجود تنزل رتبه گرفته‎اند و محل خدمت‎شان تغيير كرده است. (دلم براي اين هم‎كاران عزيز بي‎گناه سوخت!) سؤال مجري اين بود كه چرا اينان به دادگاه انتظامي قضات نرفته‎اند؟
2) ضمنا درست است كه دادگاه‏هاي مربوط به نقض حقوق شهروندي موارد زيادي و از جمله منع شكنجه را در بر مي‎گيرند اما به مخالفان سياسي و آزادانديشان هش‎دار داده مي‏شود كه اين موضوع را به خودشان مربوط ندانند! حالا صبر كنيد و ببينيد اين دادگاه در مورد شكستن فك دستگيرشدگان 18 تير چه تصميمي خواهد گرفت! البته شايد همان سرباز قبلي را دوباره به جرم تراشيدن ريش با ريش‎تراش دزدي محكوم كند!


 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى