--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Thursday, October 07, 2004


یادی از سه یار مطبوعاتی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سید سام الدین ضیائی


گاهی به شخصیت‌های توانمندی نزدیک می شوی اما تمامی توان آنها را نمی خواهی درک کنی. شاید به این دلیل که اگر بخواهی بیشتر آنها را بفهمی باید تلاش کنی تا مثل آنها شوی، مثل آنها ببینی و رفتار کنی. زمانی هم آنها را بیشتر می‌خواهی که دیگر در کنارشان نیستی از دستشان داده‌ای، و دیگر دیر شده است. تنها باید حسرت زمان با آنها بودن را بخوری و ناله کنی که حیف!
یکی از آن شخصیت‌های با ارزش و توانمند <<دکتر علیرضا رجایی>> است. همان که آرایش را به خاطر ملی مذهبی بودنش به نفع حداد عادل باطل کردند و در کمال نجابت چیزی نگفت. از حضور نجیبش در بهار و دوران امروز و گاهی بنیان آنچنان که باید استفاده نکردم و در حسرت آن روز ها درود و دلتنگی‌ام را از غربت به او تقدیم می‌کنم.
و سلام می‌کنم به دوست وزینم <<دکتر علیرضا علوی‌تبار>> که او را در میان اصلاح‌طلبان قبل از این چپی که می‌شناسم صادق‌تر دیده‌ام.
و ارادت صمیمانه نسبت به دوست و برادرم << سید محسن اشرفی>> که تداوم حضور در مطبوعات اصلاح طلب را مدیون ترغیب و تمایل اویم. شاید بسیاری از خوانندگان بهترین روزنامه ها از صبح امروز و بهار و دوران امروز تا بنیان و سازندگی و آیینه او را نمی شناختند و نمی دانستند که سردبیر نوشته و نانوشته همه آنها همین سید محسن بی ریا و ادعا بود.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى