--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Monday, October 11, 2004


کژراهه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
س.ع.دشمن شناس

برادر بزرگوار جناب آقاى حسين شريعتمدارى،
با سلام و تحيت

احتراما اينجانب س.ع.دشمن شناس، يکى از با اصطلاح طنز نويسان خرده پا و مادون «متوسط الحال» در وبلاگ پرمدعا و شکست خورده فانوس، بعد از افشاگرى هاى شما و نور هدايتى که در دل ما فريب خوردگان (‌با چراغ قوه ، شرمنده نميتوانم بگويم از کجا) تابانديد، لحظه‌اى به خود آمدم. از خود پرسيدم من کيستم؟ برادر حسين راست ميگويد؟ اگر چنين است که هست و بر منکر صهيونيستش لعنت، چه کار دارم مى کنم؟ چرا آب به آسياب دشمن و نفت به فانوس پيزورى دارم ميريزم؟ محکم بر پيشانى خود کوبيدم و با انقلابى در درون چند ساعت ضجه زدم و از خداى خود ملتمسانه انابه و توبه طلبيدم. سريع دست به قلم شدم تا هر چه سريعتر به همه چيز اعتراف کنم. بگويم که من هم فريب خورده ام. برادر حسين شما را جان وجود مقدس مقام معظم رهبرى عزيزترين چيزى که الان به فکرم ميرسد من را ببخش. من پى‌پى خوردم، اشتباه کردم. نادان بودم. اى برادر شهيدى که از سوييس «کنار درياچه لمان آب خنک مى خورى» و باز به فکر اسلام امام و نظامى، خدا ترا براى ما و اسلام نگه دارد. خداوند همه کيهان و کيهانيها را حفظ کند. اگر اينها نبودند الان ما در قعر جهنم بوديم. خداى رحمان و کريم را از اعماق قلب سياه و پر از گناهم ميخواهم به اين بنده سر افکنده و شرمسار، يکبار و فقط يکبار فرصت توبه و بازگشت به دامان اسلام و رهبرى بدهد.

من خواهم نوشت از تمام خيانت هاى پشت پرده، از طرح هاى عظيم و توطئه هاى کثيفى که در جريان بود و ما خودمان خبر نداشتيم. الان هر چه به مدد نور هدايت برادر حسين و اون چراغ قوه به گذشته تاريک خود نظر مى کنم مى فهمم که چقدر نادان و احمق بودم و من پست، سخيف و گوساله بايد چرا بايد آلت دست دشمن بشوم و دست به کارهاى شنيع بزنم که از بازى در فيلم سکسى هم پست تر است.

من افشا خواهم کرد من تمام عوامل پشت پرده و رابطين همين وبلاگ با اصطلاح روشنفکرى و گردانندگان بيسواد آن و اين پروژه شکست خورده را افشا خواهم کرد.(‌ضمنا پول ما رو هم ندادند.) به من فرصت جبران بدهيد تا همه اين فريب دهندگان و فريب خوردگان را افشا کنم. اين وبلاگ دست چندم و کم مشترى الان روى دست عوامل خورده ريز سيا مانده، من همه را افشا مى کنم. از امروز من هم کيهانى هستم. کسى از پس لرزه ها و موج انفجار و ترکش هاى حملات ما کيهانيها در امان نيست. هيچکس در اين فانوس مسخره و محفل گمراهان در امان نيست.همه بايد افشا شوند:

از اون «بهاره اميدى» عامل به‌اصطلاح فمينيست که در رفته است. «پارسا صائبى» که خودش را به موش مردگى زده. «خليل آذرکوب» و «منصور خاکى» که سر حلقه ارتباط با اصلاح طلبان حکومتى بودند نامبردگان به همراه «لادن عاشورى» مدتى است که بعد شکست افراطيون و ملى- مشارکتى ها متوارى شده اند. «حسين تقى زاده» ( نوه حسن تقى زاده فراماسونر و عامل وابسته و خيانتکار) «حسن راهجو» (‌متخصص جنگ روانى و به‌اصطلاح کارشناس از آمريکا)‌ «امير ناقد» (‌از وابستگان به خسرو ناقد و عامل ارتباط با حلقه به‌اصطلاح کيان) «رحيم مخکوک» عامل مشکوکى که مدتى است در فانوس مى نويسد و خود را در نقش يک معتقد فناتيک جا زده است. «آليوس ماکسيموس»، نيروى فعالى که سرحلقه عوامل اروپايى و ارتباط با MI6 است و خط و خطوط را از بلژيک دريافت مى کند. «احسان حقيقت جو» (‌پسرخاله فاطمه حقيقت جو و عامل موساد) يک دوجين گنجى شامل: رامشاد معروف به «اکبر گنجى» (‌احتمالا همان گنجى معلوم الحال که از طريق عوامل نفوذى نوشته هاى خود را به بيرون از زندان مى رساند)، «رضا گنجى» ‌و «فرهاد گنجى»‌ همه از سرکردگان و يا فريب خوردگانى هستند که يک به يک آنها را افشا خواهم کرد. «نقطه ته خط» که اخيرا به طرز خيلى مشکوکى سکوت اختيار کرده است. «نيکو اميرى» مهره رژيم،(‌کدام رژيم مهم نيست) «سپيده مويه» و «خردورز» به عنوان فريب خوردگان دست چندم. «ف.م.سخن» دوست سابق گمراه من و عامل معلوم الحال و مجهول الهويه که نقش رابط سيا و موساد و سايت گويا نيوز را بر عهده دارد و سياستگزارى هاى پشت پرده را مرتبا به فانوس بدست هاى گمراه مى رساند. «کودک گستاخ» يکى از شريعتيست هاى افراطى و خود «سوتک» خوانده، عاملى براى سوت زدن و اعلام خطر در هنگام ضرورى است. ليست طولانى تر از اينها است. بعضى از اسامى به يادم نمى آيد اما آمار خيانت ها و طرح هاى پليد را دارم. نگذاريد بگم که کى از کجا از و از چقدر از ساواک پول مى گرفتيد. نگذاريد نامه هايتان را به بهنود و نورى زاده و نبوى افشا کنم . آهاى جاسوس هاى خائن … (‌خانم من نگران است مى گويد قرصت دير شد)

خوب يک کمى آرام شدم. دانشجويان برانداز در کانادا و آمريکا نيز در حوزه فعاليت ما قرار گرفتند و آليوس اين به اصطلاح گلادياتور پرکار رابط جوانان دانشجوى اروپا شد. برنامه اين بود که با دادن لينک به کسانى مانند «مجيد زهرى»، «داريوش آشورى» و «خسرو ناقد» و ساير عوامل به اصطلاح روشنفکران وابسته و در ظاهر داراى نظرات متفاوت ولى اصطلاحا داراى «نيمه پنهان» - و البته بسيار آشکار از نظر جنابعالى- خط و خطوط را از عوامل مشکوک بيشتر از پيش بگيريم. اصلا همه در بدر دنبال آدم هاى مشکوک بوديم. جناب آقاى شريعتمدارى! خودتان مى دانيد پيدا کردن آدم مشکوک و مرموز در اين دنياى پرنفاق و خصمانه نظام جهانى سلطه کار سختى نيست. در اين فضاى بسيار پر توهم و سرشار از توطئه بود که اخيرا برنامه اى به‌نام پروژه لاس- دو از بروکسل اعلام شد که قرار شد تا آنجا که ممکن است از طريق رحيم مخکوک عوامل حزب اللهى ولى اهل فکر به فانوس جذب شوند تا از اين طريق بار مراجعه به سايت هاى ديگر معلوم الحال کاسته شود و اين نيروها به تدريج استحاله شوند . در همين راستا بود که رحيم مخکوک به حج و بعد در يک عمليات مشکوک به چين (‌براى جذب سمپات هاى آبادگران) مسافرت کرد و ماه عسل با نيروهاى فناتيک را شروع کرد. تئورى هاى آسمانى و زمينى بودن او در همين چارچوب ارزيابى ميشود. البته در عمل خود رحيم به جاى خوانندگان استحاله شد و شطحيات نويسى هاى او صداى مديران بالاى پنتاگون را در آورده است. «سيد سام الدين ضيايى» عنصر مطبوعات زنجيره اى نيز اخيرا به طرز مرموزى به اين محفل نيمه مخفى فانوس اضافه شده. همينطور «حسام آزاد» به عنوان دانشجوى آشوبگر و عامل مشکوک به راه انداختن خودزنى هجده تير. آقا همه اين حرف ها به کنار پول ما را هم ندادند اين چمدان دلار که زمانى مهره مرموزى به نام «آبچينوس» (عکاس دربار طاغوت و تقسيم کننده پول هاى ساواک) از آن خبر آورده بود، در پاى درختى چال شد و شوراى سردبيرى فانوس که هيچکدام نميدانيم کداميک از اين جماعت هستند و سياست هاى کلى را از بالا مى گيرند، کل چمدان را با پوست چرمى آن بالا کشيدند.

برادر شريعتمدارى،
من به گفتمان درمانى خود با شما ادامه مى دهم. اطلاعات دست اولى دارم که نشان مى دهد لينکدونى ها به دستور صريح شخص «پل وولفوويتز» باز شده است. من خبرهاى دست اولى از پشت پرده دارم. ايده فرستادن ترک بک ها از شگرد عنکبوت و کارگزار وبلاگى آنها «حسين درخشان» و براى جذب و اغواى بيشتر وبلاگ نويسان و ورود آنها به شبکه مخوف عنکبوتى است. کامنت دونى هاى همه وبلاگ هاى سياسى بطور مستقيم براى تمام گردانندگان اين شبکه مخوف از طريق جايى موسوم به ستون فقرات اينترنت (با اسم رمزى بک بن) ارسال مى گردد و بولتن سازان ماهيانه يک گزارش از اين کامنت ها جمع بندى و براى سران سيا و پنتاگون ارسال مى کنند. از بين کامنت نويسان کسانى بيشتر از همه در معرض خطر هستند که خودشان وبلاگ ندارند. بلافاصله از لنگلى با آنها تماس گرفته شده و يک وبلاگ مجانى جهت دار و داراى چارچوب مشخص (به نام رمزى تمپليت) به همراه يک اى ميل مستقيم ارتباط با سيا به نام Gmail برايشان آماده مى شود.
اکنون از شدت هيجان براى بازگشت به دامان پر مهر رهبرى و شما نميتوانم بر احساسات خود غلبه کنم. در نوشته هاى آتى خود افشاگرى هاى بسيار ذى قيمت و منسجمى برايتان خواهم فرستاد. عجالتا آدرس و اى ميل اين شبکه مخوف را خدمتتان ارسال مى کنم. حاج آقا شريعتمدارى! عجله کنيد که اينها از چارگوشه دنيا قصد به دام انداختن جوانان را دارند. قربانت بروم اى سرباز مخلص امام زمان عجله کن و ما را از اين منجلاب در بياور. اينها در چار گوشه کره خاک پراکنده‌اند و دام پهن کرده‌اند. آقا به دادم برسيد که از ديد من الان همه مشکوک، مرموز و مساله‌دار هستند.
لولا شريعتمدارى فقد هلک کل امة الاسلام.
http://fanus.blogspot.com
fanuseditor@yahoo.com

خدايا شکر که به من فرصت توبه دادى.
النجاة فى الصدق
سرگردان علاف دشمن شناس (‌معروف به س.ع.دشمن شناس)

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى