--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Tuesday, October 12, 2004


از دختری باكره در این نزدیكیها می خواهند كه فاحشه شود.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سورا ایرانی


حكم اعدام زن جوان 33 ساله ای صادره شده است؛ این زن یك مادر است و جرمش دفاع كردن از بكارت دختر جوانش در مقابل تجاوز شوهر صیغه‌ای می‌باشد. دختر نامه ای به شاهرودی نوشته و خواسته است كه از اعدام مادرش بگذرد.
آقایان هیچ می‌دانید كه با صدور حكم اعدام این زن، حكم وحشتناكتر دیگری را صادر كرده‌اید؛ حكم فاحشه شدن یك دختر باكره را... می دانم مطالبی كه در زیر آورده می شود از وظایف فكری شما نیست. اما تو را به خدا اندكی تامل كنید.
دختری كه بچه طلاق می باشد، مادرش در آستانه اعدام است بعد از مادش در این جامعه به كجا خواهد رسید؟ كدام قانون از او دفاع خواهد كرد؟ آیا قانونی كه به آسانی زندگی‌ای را از هم می‌دراند؟ یا قانونی كه فقط صورت مسئله را پاك می‌كند؟ آقایان آیا در این شهر قدم زده‌اید؟ آیا برای تفریح سری به پارك‌های زیبای تهران زده اید؟ سكس در خیابان‌های تهران جاریست در پارك‌ها معصومیت دخترانمان معامله می شود آن هم به بهای ناچیز. هیچ فكر كرده‌اید به انبوه این دختران جوان كه از كجا به اینجا رسیده اند. آقایان، آقایانی كه حكم می دهید سرتان را از لای كتاب‌های كهنه چند قرن پیش بلند بفرمائید. برای چه؟ هیچ! فقط می خواهم بگویم كه قرن 21 می‌باشد. مگر نه اینكه بكارت دختران و قتل‌های ناموسی نتیجه انقلاب فرهنگی شماست. مگر نه اینكه شما می‌خواهید دختران بكارتشان را حفظ كنند برای رزو مبادا كه به این انقلاب آسیبی نرسد. مگر نه اینكه این مادر(قربانی نسل قبل) گوش به فرمان شما داده است. چگونه برایش حكم اعدام صادر می كنید؟ مطمئن باشید بعد از مرگ این مادر دختری پا به عرصه این جامعه خواهد گذاشت. هان چگونه دختری؟ اگر دوست داشتید می‌توانید بعدها به یكی از این پارك‌ها سر بزیند. و باهاش هم‌خوابه شوید .گوارای وجودتان باد . آقایان...
حرف شما ارمغان ارزش برای زن ایرانی بعد از انقلاب می باشد. اما حكم شما خون در مقابل خون است مانند اعراب بادیه نشین. پس خواهشمند است با حكمی كه صادر كرده‌اید دیگر ازگفتن دروغ و ریا در مورد زن ایرانی خجالت بكشید. چه از جان زنان ایرنی می خواهید به خدا خسته‌اند خسته.......خسته......... چرا تاوان گناهان شما را ما باید بپردازیم به قیمت روح و جسممان. فاطمه را اعدام نكنید. او یك مادر است دختری به دامانش نیاز دارد گر چه به خون آلوده شده است. هنوز گرم است و زندگی بخش. هنور برای دخترش مادریست.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى