--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Tuesday, October 26, 2004


درد دل
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سحر

امروز از طرف نشریه‌ی دانشگاه رفتم سراغ دکتر عصاره (ایشون دکترای نجوم دارن) می‌خواستم در مورد خسوف هفت آبان از ایشون وقت مصاحبه بگیرم حالا شما خودتون رو بذارید جای من؛ چه احساسی بهتون دست می‌ده وقتی از شخصی با این درجه‌ی علمی تقاضای مصاحبه کنید و ایشون به محض اینکه اسم «نشریه‌ی دانشگاه» به گوشش بخوره به شما بگه: «من در خسوف قبلی گزارش کامل رو به همراه عکس فرستادم برای نشریه ولی هیچ توجهی نکردن»! البته ایشون باز هم نتونستن در مقابل اصرار یه دانشجو جواب منفی بدن و قرار مصاحبه رو گذاشتن با اینکه گفتن تصمیم گرفته‌بودن دیگه هیچ‌وقت با نشریه همکاری نکنن. راستش اولش با خودم فکر کردم اینکه به یه شخصیت علمی بی‌احترامی شده به من چه! ولی حالا یه جور دیگه فکر می‌کنم؛ من تصمیم گرفتم قرار مصاحبه رو کنسل کنم و از دکتر هم خواهش ‌کنم که درخواست مصاحبه‌ی نشریه رو قبول نکنه بعدش هم میرم دفتر نشریه و جواب این بی‌احترامی نسبت به «دکتر عصاره»رو میدم. ولی نمی‌دونم چه کسی و چطور می‌تونه جواب بی‌توجهی و بی‌احترامی نسبت به «دکتر عصاره‌ها» رو بده !

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى