--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Wednesday, November 03, 2004


تلخ شيرين! «يک خبر،يک نظر»
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سيد سام الدين ضيائي

متن خبر:

امير محبيان، "تئوريسين" برجسته راست به كشف بديعى نائل آمده و در مقاله اى در شماره 11 آبان رسالت با عنوان "سه صفت رئيس جمهور آينده" متوجه شده است كه اين سه صفت عبارت است از "عقل، عقل و عقل".
محبيان با اشاره به اين نکته وضعيت كانديداهاى مختلف رياست جمهورى در طيف محافظه كار را بدون ذكر نام و مشاجرات ميان "نوآمدگان" و "بازنشستگان" مطرح كرده و ضمن رد ويژگى هاى نام برده و نيز صفاتى مانند "باعرضه" بودن رئيس جمهور آينده به عنوان معيار انتخاب مى نويسد: "اگر در برابر اين پرسش كه چه كسى بايد رييس جمهور شود قرار گرفتيم؟ شايسته است بر سه صفت رييس جمهور آينده بيش از همه پاى فشاريم. عقل؛ عقل و باز هم عقل. زيرا اگر عقل به درستى در رفتار سياسى فعليت يابد، همه منافع ديگر براى ايران اسلامى محقق خواهد شد."
احتمال مى رود تاكيد سه قبضه بر "عقل" به عنوان ويژگى رئيس جمهور آينده به نوعى پاسخى است به تاكيد "دبير كميته سياسى جبهه پيروان خط امام و رهبرى" كه پريروز گفت: مردم مى خواهند" دولت حزب الله" امور اجرايى كشور را برعهده بگيرد."

يک نظر:

ابو العلا معري مردم را به دو دسته تقسيم مي کند. آنان که دين دارند و عقل ندارند. و آنها که عقل دارند و دين ندارند!

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى