--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Thursday, November 04, 2004


دوباره «فرداى انتخابات» شد!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پارسا صائبى

خوشبختانه بحث انتخابات امريکا هم تمام شد و بوش براى چهار سال ديگر بر مسند رياست جمهورى خواهد نشست. در هر حال بعضى از دوستان هم حق داشتند که با شدت و هيجان انتخابات آمريکا را که خيلى پر حرارت شده بود، دنبال کنند. اما يک مثلى هست که مى‌گويد اينها براى ما نان و آب نشد. اوضاع ايران کلا خرابتر از اين حرفها است. از آنجايى بايد وحشت کنيم که ده سال بعد بنده و شما همچنان پاى همين اينترنت مشغول زدن همين حرفها باشيم بدون اينکه چيزى تغيير کرده باشد. اين کابوس از هر کابوسى وحشتناکتر است. از اين بيم دارم که در ده سال آينده دستگاه استبداد دينى رمقى براى کسى نگذارد و باج هاى کلان به اين و آن دهد و اتفاق خاصى هم نيافتد!

هشت سال طول کشيده و ما بعد از اين همه هزينه متوجه شده ايم که راه بسيار صعب است. بنابراين اين تجربه گرانسنگ را راحت از دست ندهيم و دوباره به خيال و وهم نيافتيم.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى