--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Monday, November 08, 2004


پيشنهاد هاى سازنده
براى گروگانگيرى هاى آتى
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
س.ع.دشمن شناس

۱. گروه هاى فشار وقتى مى خواهند با رييس دانشگاه برخورد کنند، اول تاج‌زاده و يزدى (و در صورت امکان سروش را) کتک بزنند و بعد رييس را گروگان بگيرند تا قضيه طبيعى‌تر جلوه کند.
۲. شهردار آبادگر به شرکت واحد دستور دهد که اتوبوس را سريع نياورند، بلکه مى توانند براى طبيعى تر شدن ماجرا از هليکوپتر استفاده نمايند.
۳. حسين الله کرم قبل از بيانيه بسيج دانشجويى نطق نکند و تقصيرات را به گردن رييس دانشگاه نياندازد، بلکه بعد از تکذيبيه بسيج اين کار را بکند. البته بهتر اين است که الله کرم لال شود و براى مدتى حرف نزند.
۴. خاتمى يک هيات بررسى on call و در حال آماده باش تشکيل دهد که در زمان کمتر از ده دقيقه خود را به محل حادثه برسانند و تحقيق و تفحص خودشان را که معمولا دو سال طول مى کشد هر چه سريعتر آغاز کنند.
۵. پايگاه مقاومت بسيج دانشگاه را قبل از شروع عمليات با ديناميت منفجر کنند که عمليات حالت دفاع از خود داشته باشد و طبيعى‌تر باشد.
۶. براى تهيه آتش پر حجم از تعدادى تانک و توپخانه دوربرد از لشکر ثار الله استفاده کنند.
۷. گروگانها را وادار کنند که به طرفدارى از ولايتى و حداد عادل و احمدى نژاد صحبت کنند و فيلم اين اعترافات انتخاباتى را بلافاصله حاج عزت از تلويزيون پخش کند.
۸. جلوى حاج حسين شريعتمدارى را که ممکن است جو گير شده و با کفگير و ملاقه آشپزخانه کيهان آماده حرکت به جبهه نبرد باشد، بگيرند.
۹. براى موزيک متن از بلندگوهاى نهاد نمايندگى رهبرى صداى کوبيدن پتک بر جمجمه پخش کنند.
۱۰. تعدادى بازداشتگاه امن در دانشگاه‌ها ساخته شود که مومنين براى آدم ربايى به مشقت نيافتند و از بيت المال شرکت واحد مصرف نشود.
۱۱. يک هلى کوپتر شرکت واحد(!) يک روز قبل از حمله تعدادى چمدان دلار از بالا روى دانشگاه بياندازد که به بهانه دلارهاى سازمان سيا غيرت دينى خودجوش عده‌اى به جوش آمده و دخمه ها با بى‌سيم به خروش بيايند.
۱۲. گزارش هيات بررسى را در يک وبلاگ بى نام و نشان با اسم مستعار و در قالب شعر منتشر کنند شايد آيندگان براى نوشتن کتاب هاى اينترنتى تاريخ احتياج به آنها داشته باشند.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى