--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Sunday, November 21, 2004


بعد از اعلام نتايج، بر ما چه گذشت؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
س.ع.دشمن شناس

از طرف ستاد مسابقه طنز تصويرى، نتايج اين مسابقه هم اعلام شد. بنده با احساس تکليف نسبت به حساسيت اوضاع و کيد و مکر دشمنان و در عين حفظ هوشيارى در اين عرصه شرکت کردم و با سياهه‌اى که فرستاده بودم و يک عدد شعر بند تنبانى ضميمه شده، مشمول لطف داوران عزيز قرار گرفتم و به مدال برنز قناعت کردم(!) و مشترکا با «عصيان» عزيز بر سکوى سوم ايستاديم. (‌اميدوارم «عصيان» عزيز برخلاف نامش اهل صلح و صفا باشد و ما را از روى سکو به پايين هل ندهد.)
در اينجا لازم ميدانم به سهم خودم از تلاش هاى آقاى «عليرضا تمدن» و هيات محترم داوران آقايان «سخن»، «خالديان» و «پيام» و نيز «زيتون» خانم تشکر و قدردانى کنم. روح مرحوم «ويليام کيسى» رييس فقيد سازمان سيا از شما راضى و خشنود شد!
همچنين به دوستان عزيزم نويسندگان وبلاگهاى «چاپ اول» و «راديو سيتى» و همينطور «عصيان» بابت موفقيتشان تبريک مى گويم.
همچنين از حسين درخشان و خورشيد خانم بابت نصب جايزه ها سپاسگزارم. از کليه عزيزانى که با تلفن، تلگراف، بى‌سيم، پيجر، چت، آفلاين، SMS ، ايميل، اورکات، کامنت و ترک بک به اينجانب محبت کردند تشکر مى کنم! (‌بازار گرمى) همچنين از لسان بازماندگان فانوس، از تشريف فرمايى همه سپاسگزارم. نيز از سردبير و شوراى سردبيرى (‌بالاخره ما خودمان هم نفهميديم که اينجا چند تا سردبير داريم؟ حکايت «يک مويز و چهل قلندر» شده) که قرار شده به ما جايزه‌اى ويژه بدهند، ممنونم. اميدوارم که از آن چمدان دلار که عده اى از دست اندرکاران آن را پاى درختى معروف چال کرده اند به ما هم بدهند.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى