--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Tuesday, December 07, 2004


توبه‏نامه‎اي از من
يادي از شانزدهم آذر
ــــــــــــــــــــــــــ
رحيم مخكوك

حال كه پس از سه ماه زنداني بودن آزاد شده‎ام احساس مي‎كنم ديني بر گردن من است كه هر چه سريع‎تر بايد ادا كنم. اول از همه به روح پرفتوح تمام دست‎اندركاران صديق حفاظت اطلاعات قوه‎ي قضاييه، بروبچه‏هاي زحمت‏كش دادستاني و به خصوص رئيس خوش‏سيما و دوست‎داشتني آن، سعيد عزيز كه در تمام اين مدت كه مهمان بودم به من اجازه دادند ايشان را به اسم كوچك صدا كنم درود و سلام مي‎فرستم. اميدوارم بتوانند هر روز بيش از پيش به نهضت خدمت‏رساني كمك كنند.
دوم اين كه ليست كاملي از جرم‏هايي كه مرتكب شده‎ام تقديم عزيزان كرده‎ام كه فقط بخشي از آن را جهت استحضار در اين فرصت يادآور مي‎شوم:
جاسوسي
فروش اطلاعات
زدن ضربه به نظام
تشويش اذهان عمومي
اقدام عليه امنيت ملي و مذهبي

سوم از اين كه مورد رافت اسلامي قرار گرفته‎ام و به قيد وثيقه آزاد شدم تشكر مي‎كنم.
چهارم اين كه نمي‎دانم چرا وقتي بيرون آمدم و فهميدم شانزده آذر است آن قدر دلم گرفت كه مي‎خواستم گريه كنم. به نظرم آن سه نفر خيلي خوش‏بخت بودند كه وقتي توي آسمان پرواز مي‎كردند تيرهاي هوايي بهشان خورد و پروازشان تكميل شد. نمي‎دانم چرا اشك امانم نمي‎دهد. لعنت بر آزادي. لعنت بر دموكراسي. لعنت بر من كه به نام آزادي مي‏خواستم نظام را سرنگون كنم. لعنت بر اين دل كه نمي‎گذارد دو كلام بنويسم و خلاص شوم. لعنت بر ...


 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى