--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Friday, December 17, 2004


خماری بعد از نشئه بودن را عشق است
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حمید رضا علاقه‌بند

از آنجا که همیشه فاعل نیست که در مفعول تاثیر می گذارد و در رابطه با راستای اینکه گاهی اوقات معقول در فاعل تاثیر می گذارد و از آنجایی که کش بعد از کشیدن دراز می شود ولی سیگار بعد از کشیدن کوتاه می شود و در مورد راستای اینکه اصولا کشیدن خیلی چیزها لذت دارد ولی کشیدن خیلی چیزها درد دارد و ممکن است کشیدن خیلی چیزها منفعت داشته باشد .
و در رابطه با راستای اینکه خیلی وقت ها مهم نیست که پس از فعل - کشش - چه بلایی بر سر مفعول می آید و اصولا دراز می‌شود یا کوتاه می‌شود؛ بلکه مهم این است که چه بلایی بر سر فاعل مفلوک می‌آید. یعنی همان کسی که یک چیزی را کشیده است به چه خاک سیاهی می نشیند.
یک خبرگزاری در پیت به نام - رویتر هلس - در مرود مصرف یک ماده مخدر شنگول کننده و البته نایاب در ایران -ولی اگر پول خرج کنی می توانی آن را روی سبیل کسی دیگری نقاره بزنی یعنی دود کنی - به تحقیق پرداخته است.
دوستان عزیز! برادران! خواهران! کشنده های عزیز! نکشید. به هیچ عنوان نکشید اگر هم خواستید بکشید ماری جوانا نکشید. زیرا اولا افسرده می شوید. آخرا[…] می شوید. بر طبق تحقیقات یک عده پژوهشگر بیکار؛ جوانانی که به ماری جوانا اعتیاد دارند چهار برابر جوانان پاستوریزه و بچه مثبت در خطر افسردگی قرار خواهند داشت.
یک دکتر با یک اسم عجیب غریب در یک مقاله در یک مجله منشر شده در یک کشور استکبار جهانی اعلام کرده است که ماری جونا کش ها به هیچ چیز و هیچ کس علاقه ندارند و تمایل شدیدی به خودکشی دارند. این افراد علاقه شدیدی به ارتفاع و به خصوص پریدن از ارتفاع دارند.
گفته می شود این افراد تمایل بسیار عجیبی به پوشیدن اورکت سبز رنگ دارند. در شبانه روز هجوم ناگهانی یک سلسله سرفه خشک و طولانی آنها را دچار مقداری اختلالات روانی می کند. آن خبرگزاری بی ظرفیت در ادامه آورده است: این افراد احترام بسیار زیادی برای ابر مرد فلسفه قائل هستند. نیچه!
در تحقیقی که از تعدادی از این جوانان به عمل آمده؛ همگی دچار بیماری - پاکدامنی - شدند. ۸۵۰ نفر از این جوانان اصلا افسرده نبودند! و بیش از ۱۸۰۰ نفر به اعتیاد خود اعتراف نکردند! در ضمن کسانی که گوش شیطان رجیم کر مخدرهایی از قبیل امفتامین و opioid مصرف می کنند ممکن است در ۱۵ سال آینده به ماری جوانا روی آورند.



 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى