--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Friday, December 17, 2004


اصلاح‌طلبهاى باغيرت!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پارسا صائبى

ديگر نيازى به هوش زياد نيست تا متوجه شويم که اصلاح طلب ها با اين لجن پراکنى هايشان، تنها عصبانى نيستند بلکه مى خواهند از اين نمد براى خود کلاهى نيز درست کنند و دل دوستان راست و نيز بعضى از طبقات سنت گرا و ارزشى و کسانى را که هميشه در پاى صندوق هاى راى حاضرند، بدست بياورند بر همين اساس بود که به دنبال تئورى «خوردن استفراغ» آقاى سحرخيز، نظريه بنيادين «کيوکيو بنگ بنگ» آقاى حجاريان، سرمقاله پر از ايراد آقاى قوچانى، «جوراب» آقاى رييس جمهور «تدارکچى» و نيز نظريه چاله ميدانى «گير کردن لقمه» دکتر جلايى پور، آقاى دکتر زيبا کلام (‌نظريه پرداز طيف هاشمى)‌ نيز خود را از قافله عقب ديدند و با يک لگد جانانه «عقب ماندگى سياسى» به زعم خودشان به «رفراندم چى» ها تنور انتخابات را هم گرم کردند! چرا که نه؟ راى ثابت ارزشى ها و بعضى از سنت گرايان دارد به آنها چشمک مى زند. انتخابات را پيش رو دارند و چون اميدى ديگر به پايگاه حاميان سابق مردمى دوم خرداد ندارند، بادبان چرخانده اند. خوب اگر هم خداى نکرده - عملا به ظن قوى! - انتخابات را ببازند مى خواهند عمرى را در ميان برادران غيور راست به نيکنامى بزيند!
جواب به اين ذوب شدگان در امام که خودشان را به خواب زده اند، تنها دعا و سکوت و آرزوى سلامت است. متاسفم براى اصلاح طلبهاى غيور که به خروش آمده اند و انصار حزب الله شده اند. بايد براى دوستان مخالف طرح رفراندم و نيز منتقدين اين طرح، که در ميان اين جنگ نابخردانه و غير اخلاقيى که سرداران رشيد سپاه دوم خرداد راه انداخته اند، فرصتى براى نقد و بررسى اين طرح پيدا نمى کنند متاسف بود. نيز شادى سران جناح راست را از اين بى خردى آقايان در نظر داشته باشيد.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى