--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Sunday, December 26, 2004


بم لرزيد، ما فراموش کرديم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پارسا صائبى

سال گذشته در چنين روزهايى بود که فاجعه زلزله آمد و کل ايران را در ماتم و اندوه فروبرد. ملت وارد صحنه شدند و کمک رسانى بالا گرفت. مردم احساسى و پر جوش و خروشى هستيم. زود هم خسته مى شويم و پيگير نيستيم. چند ماه بعد از آن «ديو سپيد پاى دربند» مختصر تکانى خورد که بيادمان بياورد او هم هست و خطر هميشه جدى است. تصور زلزله بالاى هفت ريشتر در تهران تصور هولناکى است که البته محتمل است. در هر حال بايد ديد که سلاح هسته اى يا به قول آقايان تکنولوژى هسته اى موجب غرور ملى است يا پيشگيرى و مقاوم سازى در برابر زلزله. پول صندوق ذخيره ارزى را هم که ظاهرا صرف اتينا کردند رفت. پايتخت نشينان هم که بيشتر به فکر «پيش خريد» هستند. همه چيزمان بايد به همه چيزمان بيايد ديگر. در هر حال بم لرزيد. تعارف که نداريم. شهر بعدى کجا است که کمپوت بفرستيم؟

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى