--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Monday, December 27, 2004


عشوه
ــــــــــــــــــــــــــــــ
س.ع.دشمن شناس

من نمى آيم. اون مياد.
اون بياد من نميام.
اگه تو بياى منم ميام.
نه من نميام.
من تکذيب مى کنم.
من منتظرم ببينم اون مياد يا نه؟
اگه اون بياد ما حمايت مى کنيم.
اومد اومد، نه نيومد!
اگه کسى نياد خودم تنهايى ميام.
من علم غيب دارم ميگم اون نمياد.
خدا رو چه ديدى شايد اومدم. شايد هم نيومدم.
اگه اون نياد، ما اصرار مى کنيم که بياد.
من خودم از چند سال پيش باهاش بودم، اون مياد.
چه بياد چه نياد، من مى رم.
هر کى بياد يا نياد من عمراً ايندفعه نمى‌رم.

نتيجه: اون معلوم نيست بياد، اون يکى و اين يکى هم همينطور، حالا که اينجوريه من هم معلوم نيست بيام. حالا نوبت کى بود تاس بريزه؟

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى