--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Tuesday, December 28, 2004


زمانى براى فکر کردن
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پارسا صائبى

تقريبا تمام جهان به تعطيلات و جشن هاى کريسمس و سال نو رفت. ايام به سرعت برق و باد سپرى شد و سالى ديگر هم بر همه ما گذشت. تنها همين يک هفته است که تقريبا تمام دنيا تلاش و تکاپوى فراوان و دوندگى و کار و روزمرگى را به کنارى مى نهد و لختى آرامش پيدا مى کند. اين فرصتى براى خيلى ها هست که به دغدغه هاى شخصى خود بيشتر فکر کنند. دغدغه هايى که هميشه با آدم هست و هيچگاه تمام نمى شود. نيز فرصت خوبى است که يادى از دوستان و آشنايان کنيم از کسانى که زنده هستند و ما نمى بينيمشان وقتى مى‌ميرند يا اتفاقى برايشان مى افتد، تازه به ياد مى آوريم که آنها هم بودند. فرصتى است که يادى از گذشته ها کنيم. زمان خوبى است براى ما خارج نشينان که يادى از حال و هواى نوروز خودمان کنيم. سپيدى برف را در عالم خيال به سبزى و شادابى اسفند ماه ايران عزيزمان گره بزنيم.

به همه هموطنان عزيز و خوانندگان گرامى داخل و خارج از کشور درود مى فرستم و تعطيلات خوب و سالى توام با موفقيت برايشان آرزومندم.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى