--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Tuesday, January 11, 2005


نادیده گرفتن چرایی مدعا
توضیحی برای مجید زهری عزیز
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سام الدین ضیائی

وقتی رئیس جمهور قانونی به جای ییگیری اجرای قانون اساسی و جلوگیری از تخطی از آن، می‌خواهد چهار پنج ماه باقیمانده را با خاطره خوش ترک کند، نامه سرگشاده به رهبر، مرتضوی و دیگر عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی ولایت فقیهان را نه به تعبیر دوست فرهیخته‌مان مجید زهری «در نفس خود» که در چنین شرایطی «بیهوده» و به ویژه «خطرناک» دانستم که نتیجه عکس دادنش محتمل‌تر است. «در شرایط بحرانی و خطرناکی که دوستان وبلاگ‌نویس داخل ایران با آن در حال دست و پنجه نرم‌کردن هستند و قاضی مرتضوی هر دم بر تهدیدات و اقداماتش می‌افزاید!»
به نظر می رسد دوست گرانقدرمان، با کمی شور و شتاب یادداشت نگارنده را خوانده و بخش‌هایی را که به چرایی بیهوده بودن، خطرساز شدن و نتیجه عکس‌ دادن پرداخته شد ندیده‌است. نگارنده در این یادداشت تاکید کرده است که نگران وضعیت بحرانی و خدای ناکرده شکنندگی روحی دوستانی مانند «امید معماریان» با اقدام‌های دوباره «مرتضوی» و تیغ وشلاق بدستان اوست و از این رو خواسته تا وبلاگ‌نویسان به ویژه ما خارج‌نشینان که به وضعیت خطرناک امثال معماریان دچار نیستیم و دور از دسترس قاضی شرور نامه سرگشاده می نگاریم ــ که نگارنده نیز از امضاکنندگان آخرین آن بود تا به توصیه درست زهری عزیز بُعد اجتماعی قضیه نادیده گرفته نشودــ وسواس بیشتری داشته و به دوستان آن سوی آب‌ها در ایران نیز بیاندیشیم که هر دم مرتضوی و جلادان خناسش در کمین آنانند.
نگارنده در انتهای یادداشت نیز نامه‌نگاری به مجامع بین المللی را که ییش از این از سوی دوستان ییشنهاد شده است به عنوان راهی کم خطر تر، موثرتر و عقلانی‌تر باز پیشنهاد کرده و تاثیر گذاری‌اش را نیز منوط به عمومی شدنش دانسته است.به نظر می‌رسد با خوانش دوباره متن رفع توهم شود.


 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى