--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Friday, January 14, 2005


بای ذنب قتلت؟!
ــــــــــــــــــــــ
سام الدین ضیائی

یافته های رسمی جمهوری اسلامی ایران از دست کم ۴۰۰هزار دختر و زن فاحشه در نظام مبتنی بر ولایت فقیهان خبر می دهد.از یک میلیون و دویست هزار زن بی سرپرست، قریب به یک میلیون نفر آنان از حمایت کم و بیش سازمان بهزیستی هم برخوردار نیستند و به اعتراف کارشناسان نظام، برای تامین زندگی خود مجبور به «کارهای دیگری» هستند! این کارشناسان می‌افزایند زنانی که حمایت خانواده و جامعه را نداشته باشند برای تامین نیاز های خود گاه ناچار می شوند وارد باندهای قاچاق و تجارت جنسی شوند. آنان تصریح می کنند با توجه به این که جمهوری اسلامی ایران رتبه اول در طلاق را داراست، پس از مدتی زنان آسیب دیده در جامعه رها می‌شوند و برای تامین خود گاهی مجبور به خود فروشی می‌شوند. کارشناسان جمهوری اسلامی خاطر نشان می‌کنند باندهای قاچاق،دختران [جمهوری اسلامی ایران] را به کشور‌های [اسلامی] حاشیه خلیج «فارس» می‌فرستند. کارشناسان رسمی دولتی،آمار [تنها] مراکز فحشا [تنها] در سطح تهران را ۸۰۰۰ باند اعلام کرده‌اند. این کارشناسان در همایش بررسی آسیب‌های اجتماعی [در جمهوری اسلامی ایران] گفتند: طبق آمار در مدت ۷ سال متوسط سن فحشا [در جمهوری اسلامی ] از ۲۸ سال به ۲۰ سال رسید.

این در حالی است که در این همایش‌ها از آمار این چنینی در شهر «قم» خبری نیست. تنها بخشی از آن چه از یافته‌های غیر رسمی در باره این شهر «حوزوی» به گوش می رسد عبارت است از ابتلای تعداد قابل توجهی از طلبه‌ها به ایدز و بیماریهای مقاربتی . وجود حداقل پنج فاحشه خانة رسمی با نام و عنوان اسلامی شده‌اش در قم زیر نظر سه تن از آقایان عمامه به سر وابسته به حوزة مدیریت «حوزه علمیه قم». تحویل كثیف‌ترین ویدیوهای فیلمهای جنسی كه در غرب هم توزیع آن ممنوع است با سه شماره و یك تلفن در منزل شما در قم و اقصی نقاط بلاد اسلامی. توزیع الكل و مواد مخدر در شهر توسط برادران سپاه. اجاره و فروش خانمهای تلفنی از هر نوع حتی معاود عراقی برای آنها كه عربی‌اش را طالبند به وفور در قم . صدها مورد از زنای با محارم پدر با دختر، برادر با خواهر، عمو و دائی با برادرزاده و خواهرزاده، برادر با همسر برادر و... در شهر قم . و خود حدیث مفصل بخوان... و در چنین شرایطی که جهان «کفر!» در تلاش برای کمک به قربانیان فاجعه طبیعی ــخدایی «سونامی» است و در حالی که آن رهبر مسیحی برای تسلای موضعی خاطر مومنان آن چنان جسورانه و در عین حال زیرکانه لب به آن سخنان معروف می گشاید، در میان سکوت معنادار جهان اسلام، و در نشریه ارگان آخوند یزدی احمقی که به اندازه حماقت خود حیله‌گر است و به دروغ نام علامه بر او نهاده‌اند و به جای آن که مصباح هدی باشد مصباح هوای نفس خود است، از «قم» همان شهر فساد از نوع دینی و سیاسی و جنسی‌اش چنین می‌آورد که سونامی خشم خدا بر فساد شرق آسیا بود! به همین سادگی و کوتاهی! و چه دلیلی بهتر از آن که در این بلا حیوانات دریایی جان سالم به در برده اند! پس...! علامه دهر! مصباح پاسخ گوید! اگر قربانیان بدتر از بهایم تصویر نخست به خشم خدای مصباح مجازات شدند! قربانی تصویر دوم به کدامین گناه کشته شد؟!

   


 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى