--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Monday, February 07, 2005


«تلخ شيرين»
اطلاعيه دفتر رهبری
ــــــــــــــــــــــــ
سيد سام الدين ضيائی

بسمه تعالی شانه العزيز
با درود بر روح ير فتوح رهبر فقيد انقلاب و بنيانگذار حکومت عدل اسلامی امام خمينی (ره)، به اطلاع «کليه» امت شهيديرور ايران اسلامی می‌رساند، به کوری چشم دشمنان قسم خورده ولايت مطلقه فقيه و به ويژه «آن پسرک مزلف عينکی مشکوک‌الهويه پشمالو»* که با فراموش کردن بستر انقلاب اسلامی و گذشته خويش در ميهن اسلامی در آغوش کفر می‌خوابد و اکنون که به مرز ارتداد رسيده است حتی همپالگی‌های خودش هم او ر ا قبول ندارند، بخش «پاسخگويی به سوالات شرعی و جنسی » دفتر مقام عظمای ولايت، حضرت آيت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، زمان برگزاری اولين مصاحبه مطبوعاتی معظم له را با توجه به دستور اکيد ايشان مبنی بر تسريع در کار امت، يکی از ايام هفته آينده اعلام کرد.
زمان دقيق برگزاری و همچنين شرايط، خطوط، نوع و نحوه طرح سوالات، پيش از موعد مقرر و به طور کتبی از طريق محل‌های برگزاری نماز وحدت شکن و دشمن بخش جمعه سراسر کشور به اطلاع «عموم» امت شهيدپرور خواهد رسيد. امت شهيدپرور می‌توانند جهت آشنايی بيشتر با نمونه سوالات به خطبه‌های با شکوه نماز جمعه اروميه اين هفته گوش فرا دهند.

والسلام علی عبادالله الصالحين
دفتر مقام معظم رهبری
۲۷ ذی الحجه ۱۴۲۵ هجری قمری
مطابق با ايام مبارکه دهه فرج

*عين عبارت به کار برده شده توسط رهبر فرزانه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
توجه:به دوستان عزيز ييشنهاد می شود ــ هر چند اميدی به پاسخگويی نيست،اما ــ پرسش های خود را بدون رعايت هيچ شرايط، خطوط، نوع و نحوه‌ای در کامنت همين يادداشت عنوان فرمايند تا از طريق س.ع.دشمن شناس به دفتر خامنه‌ای ارسال شود.
-----------------------
لینک این مطلب در آیینه فانوس (رها از فیلتر)

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى