--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Thursday, February 24, 2005


اخراج از مهدكودك
ــــــــــــــــــــــــــــ
سپیده مویه

این روزها یك‏سره با خودم فكر می‏كنم كه چرا به مهدكودك اعتراض كردم كه دخترم نباید با پسر یك دوره‏گرد در یك مهد باشد و هم‏بازى شود.
حالا هر بار از كنار بساط مردى هم‏سن‏وسال خودم رد می‎شوم كه بچه‏اش را من از مهدكودك اخراج كرده‏ام وجدانم خیلى درد می‎گیرد.
وقتى می‏بینم كه به خاطر فوت مادر یا طلاق یا هر چیز دیگرى كه نمی‎دانم در كنار پدرى معلول در گوشه‏ى خیابان با خاك‏ها بازى مى كند خیلى ناراحت می‎شوم.
مرد دستمال كاغذى می‎فروشد. دیروز رفتم و بیست بسته دستمال‏كاغذى ازش خریدم. اما عذاب وجدانم آرام نشد. خصوصا كه كلى تعجب كرد و صاف زل زد توى چشم‏هایم. و البته مرا نمی‎شناخت.
مدیر مهدكودك گفت كه ما دلمان سوخته است و حتى تخفیف داده‏ایم تا بچه آواره‏ى خیابان‏ها نشود. من هم محكم ایستادم و گفتم این مشكل شماست.
حالا می‏بینم اشتباه كرده‏ام. این مشكل همه‏ى ماست. اصلا مشكل من است. هر روز منظره‏اى را می‏بینم كه راحت را از من می‏رباید. اما هنوز هم نمی‏دانم بین بچه‏ى خود و بچه‏ى او كدام را باید انتخاب می‎كردم.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى