--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Wednesday, March 23, 2005


«تلخ شيرين!»
ترانه های انتخاباتی(2)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سيد سام الدين ضيائی

ديشب خبردار شدم، خبر زسردار شدم/ خبر شدم که اکبر، نامزد شده دوباره/ گفته که اين وظيفه، شرعيه راه نداره
بار سفر بسته‌ام،به کوری دشمنا/ به عشق مزد اکبر/ می‌خوام بيام به ايران، از کشور امريکا

اگه تو بی خبر کانديدا گشتی/ اگه گفتی نمي‌شم اما گشتی/ ميام و پای صندوقت می‌ريزم/ يه چن تا رای مامانی و مشتی
(الهی اون معين زشت بميره)۲ / (بره تو رختخواب سيفليس بگيره)۲
اگه کوسه بشی بری تو دريا/ اگه بزغاله شی بری تو صحرا/ اگه کرکس بشی تو آسمون‌ها/اگه پرواز کنی وردست آقا/ به تو رای می‌دهيم هر جا که باشی/ (که تا بر مملکت بهتر **ـاشی!)۲
************************************************
از توی «مجمع» که مي‌آی آی کوسه!.....آی کوسه!
تو حوض کاخت می‌پری آی کوسه!.....آی کوسه!
با ماهيا بور می‌خوری آی کوسه!.....آی کوسه!
من کشته‌تم!.....آخ نگو!/ من رای می‌دم!.....آخ نگو!
من مرده‌تم!.....آخ نگو!/ من رای می‌دم!....آخ نگو!...بيـ.....يـا...بيـ....يـا
از تو کوچه تا بازار/توپخونه تا آبسردار/ از سر ميدون شوش/ تا کوچه‌ی مهدی موش
هر جا بری من باتم/ تو همه جا همراتم/ والله خاطرخوات منم/ اينو هوار می‌زنم!
من کشته‌تم!.....آخ نگو!/ من رای می‌دم!.....آخ نگو!
من مرده‌تم!.....آخ نگو!/ من رای می‌دم!....آخ نگو!........بيـ............يـا.....بيـ..........يـا

اشاره:اين دو ترانه از سوی شاعران خريداری شده‌ی ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی برای صدای «جلال همتي» بازسازی شده است. اما بر اساس گزارش‌های نيمه موثق از لس آنجلس، اين خواننده نيز عليرغم پيشنهاد دستمزد نجومی دست رد به سينه‌ی سردار زده و اجرای کنسرت در کيش را مشروط به وعده‌ی تلاش برای آزادی همجنسگرايان در شعارهای انتخاباتی هاشمی کرده‌است! تحليل‌گران امکان قبول اين شرط را عليرغم اين که به نظر می‌رسد هاشمی شخصا از طرفداران اين جنبش است، غير ممکن خوانده‌اند و پيش بينی می‌شود ستاد انتخاباتی به خوانندگان ديگری مراجعه کند. شايعه تاييد نشده‌ای حاکی از درخواست حضور افتخاری در ستاد انتخاباتی هاشمی از سوی «فتانه» ديگر خواننده‌ی لوس آنجلسی و اجرای ترانه در کيش است. منابع خبری فانوس در تلاش برای تماس با اين هنرمند و دريافت متن ترانه احتمالی‌اند. منتظر باشيد!
ترانه‌‌های انتخاباتی (1)

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى