--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Sunday, March 06, 2005


آخرين اخبار از مذاکرات هسته‌اى
ــــــــــــــ
آرمين راد

حسن روحانى آخرين اخبار از مذاکرات هسته‌اى مابين ايران و سه کشور اروپايى را اعلام کرد.
وى با بيان اين نکته که همه چيز به نفع ماست گفت: در حال حاضر در وضعيت شصت شصت هستيم.
وى در ادامه توضيح داد که چيزهايى که ما مى‌گوييم اروپايى‌ها شصتشان را به ما نشان مى‌دهند و هر چه اروپايى‌ها مى‌گويند ما شصتمان را به آن‌ها نشان مى‌دهيم. با توجه به تفاوت فرهنگ‌ها در حال حاضر اين وضعيت نشان از برترى فرهنگى ما در اين بخش از گفت‌وگوى تمدن‌ها دارد و ما اميدواريم آن‌ها در آينده‌ى نزديک منظور ما را از اين حرکت و وضعيت درک کنند. البته ما بارها به آن‌ها گفته‌ايم که جدى‌تر باشند و اگر به اين حرکت ادامه دهند ما مجبور مى‌شويم براى آن‌ها منظورمان را به طور شفاف توضيح دهيم. به خصوص با درخواست مکرر البرادعى مبنى بر شفاف بودن شفاف بودن شفاف بودن ايران ما مدت طولانى نمى‌توانيم شفاف نباشيم.
روحانى در پاسخ به سوالى از حضور آمريکا در مذاکرات استقبال کرد و گفت خوشبختانه تعداد نمايندگان ما در مذاکرات آن قدر هست که شصت کم نياوريم و هيچ وحشتى از شصت آمريکايى‌ها نداريم. وى به آمريکايى‌ها در مورد نشان دادن انگشت‌هاى ديگر هش‌دار جدى داد. البته او نشانه رفتن انگشت اشاره‌ى آمريکايى‌ها به ايران به عنوان حامى تروريسم را تاييد کرد و قابل تحمل‌تر از گزينه‌هاى ديگر دانست. او در جواب سوال بعدى در مورد ادامه‌ى اين وضعيت در صورت ارجاع پرونده‌ى ايران به شوراى امنيت گفت ما سال‌هاست شصت خود را به دنيا نشان مى‌دهيم اما به نظر مى رسد شوراى امنيت جاى شوخى نباشد. او گفت که شخصا با سياست شفاف‌سازى کليه‌ى انگشت‌ها موافق است.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى