--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Friday, March 25, 2005


فرارى
ــــــــــــــــــــــ
نيما قديمى

۱۵ سالگى:
وقتى تو جبهه ازرودخونه رد مى‌شديم، سرم به زحمت به سطح آب مى‌رسيد …
۲۵ سالگى:
کنارى تنها ايستاده‌بود. نزديک شدم؛ سلام!
… کجا مى‌رى؟ جايى ندارم. از خونه فرار کرده‌ام، برادرم مى‌خواست آتيشم بزنه!
اون‌شب همه خونواده رفته بودند مسافرت!
مى‌آى خونه‌ى ما؟
کمى مکث کرد. اگه اومدم، شب مى‌مونم!
آشپزيم بد نبود. تا مشغول تهيه شام بودم، رفت حمام. از لباس‌هاى مادرم بهش دادم.
بعدش رفتم لباس‌هاش رو بشويم. چه بوى بنزينى مى‌داد!
بعد از شام، موقع خواب…
ولى به بکارتش تجاوز نکردم …
فردا صبح، کمى پول و خداحافظ …
۳۰ سالگى:
با مأمور ترخيص کالاى شرکت رو هم ريختيم، اون فرار کرد؛ من هم سهمم رو گرفتم. يه دفتر تو وزرا خريدم.
۳۵ سالگى:
يه محموله از دبى مى‌آرم، پخش مى کنم، ۵۰ ميليون کاسبم. مشاور دادستان تهران و عضو هيأت علمى کجا هستم… دارم ازدواج مى‌کنم، با يکى از مقامات باجناق مى‌شم!
ولى کار شما نجس است، کثيف است. ارز از مملکت خارج مى‌شه، حتا اگه وارد هم بشه دليل نمى‌شه؛ از طريق صادرات دختر‌هاى فرارى به دبى هم ارز وارد کشور مى‌شه. مگه نمى‌خواهيد صادرات غير نفتى را افزايش بديد؛ خوب از صادرات نفت کم کنيد!!

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى