--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Tuesday, April 26, 2005


صل على محمد، جعبه سياه خوش آمد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
س.ع.دشمن شناس

به حول و قوه الهى و دعاى خير رهبرى و در ميان تلاش هاى شبانه روزى مسئولين بى‌سيم بدست فرودگاه مهرآباد معروف به شهر هفت کلانتر، بالاخره جعبه سياه هواپيماى بويينگ مقدس هفتصد و هفت پيدا شد. يکبار ديگر نشان داده شد که برخلاف چيزى که رزم آراى ملعون گفته بود، ايرانى «لولهنگ» هم بلد است بسازد و بلکه پر کردن آن را هم به فضل پروردگار بلد است و نهضت لولهنگ سازى hightech بايد ادامه داشته باشد.

يک مقام آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت در جعبه سياه زنگ زده و باز نمى شود. مسوولين پاسخگوى فرودگاه «مهر» آباد با قاطعيت اعلام کردند که کسى کشته نشده است، اين دشمنان اسلام و نظام و رهبرى هستند که شايعات از بن بى اساس را براى تخريب چهره نورانى نظام و ايجاد جنگ روانى براى حمله نظامى به ايران اسلامى به کار مى‌برند. تنها يک کودک مفقود شده که معلوم هم نيست اگر بزرگ مى شد چه گلى به گوشه جمال امت شهيد پرور ميزد. يک مقام آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت بر طبق کنوانسيون وين، در هنگام سقوط هواپيما ما مسوول نگهدارى بچه‌ها نيستيم، والدين مقصرند. سخنگوى سايت بازتاب هم اعلام کرد هرچى ميکشيم از دست اين خرم فلان فلان شده مى کشيم که اين شن و ماسه هاى کنار رودخانه را به بروبچه‌هاى ما نداد. رييس پليس فرودگاه از کشف يک پيچ خطرناک و بدون علائم ايمنى در باند - گردنه فرودگاه خبر داد و خواهان نصب گارد ريل شد.

اينجا در عکس زير مشاهده مى کنيد که لولهنگ همچنان نقشى کليدى در صنايع hightech دارد و مديريت حزب الله نشان داد که با يک «جانم بسيج» مى توان هواپيما را اورهال کرد و دوباره به آسمان فرستاد.

آفتابه

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى