--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Thursday, December 09, 2004


توضيحى درمورد «سران دو قوه»
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
س.ع.دشمن شناس

بنده به يک جمع بندى رسيدم از مدت ها پيش و اون را به شما عرض مى کنم اولاً از همه برو بچه هايى که در اين حرکت خودجوش طنز نويسى شرکت کردند ممنون و متشکرم. خصوصاً آقا فرهنگ که دوبار احساس تکليف کردند و در اين مسابقه شرکت نمودند. همينطور بچه هاى فانوس. کلاً همه کارها خوب بود و با اينهمه ذوق و سليقه ما بيخود اسم خودمان را طنز نويس گذاشته‌ايم! البته اين برنامه «سران دو قوه» مسابقه رسمى نبود و همانطور که نوشته بودم تنها يک مسابقه تدارکاتى بود. يا مثلاً‌ تورنمنت چند جانبه دوستانه!‌ جايزه اى هم در کار نبود و اصولاً قرار نبود که در کار باشد. (‌جايزه سوم شدن خود ما را در مسابقه جام جهانى طنز تصويرى، عليرضا تمدن، خورشيد خانم، شوراى سردبيرى فانوس و نيز ملا حسنى نداده اند. البته ملا حسنى جان يک تار عنکبوت به ما هديه داده از علما همين قدر هم تبرکاً و تيمناً کافى است، دست حاج آقا درد نکنه) فعلاً که اوضاع خراب شده و احتمالاً با اين آشى که ما براى بچه هاى فانوس پخته ايم مجبور شده اند يک نفر را به عنوان برنده معرفى کنند. ما هم در شوراى کذايى سردبيرى که حکايت يک مويز و چهل قلندر شده (‌همشهرى ما يعقوب وقتى مى خواست بره بستنى بخره مى گفت آقا لطفاً يک بستنى ليوانى و هشت تا قاشق بديد. حالا چه ربطى به فانوس داشت خودم هم نفهميدم) صاحب يک کرسى دائمى هستيم و تا اين ايميل ها بره و بياد و دوسه دور گرد کره زمين بگرده، کلى طول مى کشه. عجالتاً همينجا در راستاى شفافيت و پاسخگويى دو نکته را اعلام مى کنيم: (کارى نکنيد که همه مطالب طنزتان را «بيندازم بيرون»، من خودم جايزه «طلبکارم» ها!)

اول اينکه من از شوراى سردبيرى که از شما چه پنهان خودم هم به عنوان نماينده رهبرى(!) عضوش هستم، مى خواهم که جايزه اى که قرار بود به من بدهند به برنده اين مسابقه دوستانه بدهند!
دوم اينکه اينجا بوندسليگا که نيست عمو جان که ما هر هفته يک مسابقه طنز تصويرى برگزار کنيم. جو استاديوم مثل اينکه بعضى ها رو گرفته. بگذاريد يک چند وقت بگذره بعد. ضمن اينکه کپى رايت اين حرکت هم مال عليرضا تمدن هست، حالا اون دوست عزيز يک مسابقه‌اى راه انداخته اين که دليل نميشه، هر کس براى خودش هر روز يک مسابقه طنز تصويرى برگزار کنه. (‌با منى؟ نخير با «حميد چاخان» بودم که فرموده اند ما نگران وضع حقوق بشر در اروپا هستيم.)

آقاى ميرچى يک آهنگ قردار بزار فعلا امروز آمار راى دهندگان رفته بالا.
راستى «جوان نامتعارف» يعنى چى؟ داريوش سجادى طبق معمول باز راه رفت يا حرف هاى «نامتعارف» زد!

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى